Strategia de dezvoltare aduce o mare diversitate a gamei de produse, calitate și siguranță pentru clienții români București, 30 octombrie 2019 – Din luna octombrie 2019, Travel Brands face parte din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour și una dintre cele mai mari companii de turism din lume.

Tranzacția a fost autorizată de către Consiliul Concurenței și finalizată conform planificării. Prin acest pas, DER Touristik Group, care are sediul central în Köln, se extinde pe o piață dinamică și înfloritoare, aflată în plină creștere – și unde, în urma preluării rețelei de agenții de turism, devine lider de piață.

În ultima lună, DER Touristik a creat toate structurile organizatorice și comerciale necesare demarării activității în cadrul diviziei Europa de Est.

„Travel Brands reprezintă o companie de top, iar toți cei 400 de angajați pe care îi preluăm sunt un atu pentru activitățile și planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivați când vine vorba de realinierea ideii de vacanță pe piața romanească. Îi sprijinim cu toată puterea și resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România atât pentru retail, cât și pentru turoperare ne va consolida cu siguranță poziția pe piața locală de travel”, spune Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group. Pentru divizia de călătorii și turism a Grupului REWE, intrarea pe piața din România reprezintă o continuare firească a strategiei de dezvoltare în Europa.

Din 2012, DER Touristik se dezvoltă constant pe plan internațional și este astăzi activ în 16 țări europene, operând 27 de destinații proprii. Diversitatea mărcilor și activităților Grupului DER Touristik sunt garanții ale unui parteneriat de încredere pentru clienți. „Travel Brands este o companie bine poziționată: este turoperator, deține rețea de distribuție, are propriul operator de incoming, precum și o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clienților noștri sprijin în întregul proces de călătorie, pentru o vacanță perfectă -de la consultanță, rezervarea tuturor serviciilor și asistență pe tot parcursul vacanței”, explică Hartmann.

„Pentru noi, principala preocupare o reprezintă clientul și nevoile sale, spune Cosmin Marinof, CEO Travel Brands. „Avem acum, ca parte a Grupului DER Touristik, toate avantajele de care are nevoie o vacanţă pentru a fi perfectă: o gamă largă de produse, o marcă de încredere recunoscută peste tot în lume, Dertour, și experienţă valoroasă și îndelungată în această industrie. De astăzi, în agențiile Dertour, punem la dispoziție clienților noștri toate aceste atuuri”.

Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands aparține diviziei specializate pe Europa de Est și este deja integrată din punct de vedere operațional. Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adăugarea de produse turistice suplimentare, de destinații și servicii noi pentru clienții români.

„A fost important să cunoaștem structura Travel Brands și să înțelegem cum funcționează. În acest moment suntem destul de avansați, derulăm deja un program de colaborare cu multe acțiuni suplimentare la nivel de management. Îmi place faptul că ne concentrăm direct pe produse, deoarece produsele noastre și calitatea acestora sunt apreciate de către clienții noștri”, explică Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a Grupului DER Touristik. Clienții au observat deja schimbarea pe piața de turism locală.

„Procesul de rebranding al rețelei de agenții, care a funcționat 8 ani sub numele TUI TravelCenter și care este cea mai mare din România, a început în luna octombrie și se apropie cu pași mari de finalizare. Toate aceste agenții vor purta foarte curând numele Dertour”, spune Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines, din care face parte Travel Brands.