February 17, 2023
Designul interior deține puterea de a defini prima experiență a clienților. Servind drept fundal vizual pentru potențialii clienți, designul interior poate îmbunătăți experiența acestora într-un hotel.
Există multe cerințe care trebuie îndeplinite atunci când lucrezi în industria ospitalității. Pe lângă faptul că se asigură că personalul oferă cele mai bune servicii clienților și că mâncarea și facilitățile sunt de cea mai înaltă calitate, designul și atmosfera fiecărei camere trebuie să fie impecabile. Fie că este vorba de un hol, cameră sau restaurant, designul interior are o valoare semnificativă, deoarece este punct cheie al experienței hoteliere. Servind drept fundal vizual pentru potențialii clienți, designul interior poate îmbunătăți experiența acestora într-un hotel.
De exemplu, prima experiență vizuală pe care o are un oaspete al hotelului este intrarea în hol pentru check-in. Este în acel moment vital în care se face o primă impresie despre hotel. Astfel, designul interior deține puterea de a defini prima experiență a clienților. Prin urmare, conceperea unui design de interior pentru hotel, ajută la promovarea unei bune impresii. În acest sens, compania Romb 360 este aici pentru acoperirea tuturor serviciilor pentru zona de HORECA.
Proiectarea unui design de interior pentru zona hotelieră, este unul dintre cele mai importante aspecte ale menținerii clienților fericiți, hotelurile și restaurantele luptând adesea pentru a atinge estetica preferată. Când o fac, totuși, culeg beneficiile. Punerea în aplicare a componentei de design poate lua mult timp și grijă, deoarece designul trebuie să atragă toate simțurile. Drept urmare, atenția la detalii, mobilierul de înaltă calitate și estetica sunt foarte importante, iar Romb 360 vă poate oferi asistență și îndrumări personală pentru a găsi designul perfect pentru hotelul dvs.
Partea de concept, design interior este foarte importantă pentru beneficiari. Când discutăm despre astfel de proiecte, luăm în considerare mai multe aspecte. În primul rând, conceptul are legătură cu serviciile pe care un hotel le ofera, în funcție de zona în care este poziționat: dacă se servește și mâncare, dacă dispune de o zonă spa etc. Aici intervenim cu experiența noastră din această zonă, în care oferim consultanță, pentru ca, clientul final să beneficieze pe deplin de serviciile oferite.
Apoi, un aspect important îi revine părții de design. Această parte, este gândită și în funcție de bugetul pe care îl stabilim. În zona hotelieră se practică acest mockup. Ce ar presupune? Acest lucru înseamnă că, alegem o camera de hotel pentru care gândim designul din care reiese o listă de cantități și materiale pe care le folosim. Prin urmare, astfel vom obține bugetarea. Astfel, oferind toate serviciile și produsele pentru implementare ne putem alinia la costuri de la mediu spre high.
Avantajul de a lucra cu o companie care se ocupă de toate aspectele este că, ne cunoaștem bugetele și termenele de execuție. Manageriem propria echipă de execuții și avem propria fabrică de mobilier. Pentru servicii de finisaje (mochetă, elemente decorative, etc.) suntem unici importatori a produselor pe care le comercializăm.
Ei bine, serviciile hoteliere nu se opresc doar la zona de mobilier și finisaje. De asemenea, venim în ajutorul beneficiarilor și cu zona textilă (lenjerie de pat, prosoape, etc.), dar și veselă necesară pentru fiecare hotel. O astfel de zonă este tratată separat în design, pentru că aceasta trebuie să respecte anumite norme de funcționare. La fel ca SPA-urile sau zonele cu săli de nunți sau conferințe. Spre exemplu, acolo unde sunt sălile mari, care au ca scop să deservească evenimente tip corporate dar și nunți, gândim mobilier standard care se poate adapta pentru fiecare în parte cu costuri reduse și rapide. Un aspect important ar fi pereții foldabili cu care reușim să secționăm aceste spații, mecanismele folosite, dar și cât de antifonați sunt.
Un alt lucru ce ține de zona tehnică, pe care îl oferă Romb 360, pentru domeniul hotelier este control acces. Acest element reprezintă în sine un serviciul inteligent pe care îl regăsim în hoteluri. Accesul prin cartela sau QR code, controlul temperaturii în cameră, iluminatul dintr-un singur buton conturează experiența clientului la un alt nivel.
În ziua de astăzi, versatilitatea unui spațiu este foarte importantă, așadar, opinia unui specialist ne poate ajuta pe termen lung atât în vânzare cât și în promovarea spațiului către grupul țintă.
Prin urmare, unul dintre primele lucruri pe care le observi atunci când intri într-un hotel este decorul și designul hotelului, care îi conferă atmosferă și identitate vizuală proprie. În zilele noastre, piața ospitalității este din ce în ce mai competitivă, așa că este esențial să ieși în evidență din mulțime prin oferirea de concepte puternice și diferențiate. Având un design inovator și original, îți permite să te diferențiezi de restul, oferind în același timp un produs estetic și atractiv.
Bianca Rotbasan – Co-founder Romb 360