December 18, 2012
Wizz Air a încheiat un parteneriat cu un call-center local pentru informaţii despre rezervări şi zboruri
Compania aeriană low-cost Wizz Air a încheiat un parteneriat cu call center-ul Conectys pentru serviciile de rezervări şi relaţii clienţi. Noul call center pentru pasagerii români a intrat în funcţiune duminică.
Conectys furnizeză pentru pasagerii Wizz Air servicii multilingve în interiorul ţării şi în exterior, în limba română şi în engleză prin telefon, e-mail, fax şi prin serviciile poştale standard. Au fost create de asemena, 17 noi locuri de muncă în cadrul echipei româneşti de call center a Wizz Air, potrivit oficialilor Wizz Air.
Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager al Wizz Air, a spus că prina această colaborare vor fi îmbunătăţite serviciile de relaţii cu clienţii români.
Echipa call center-ului va răspunde solicitărilor legate de informaţii despre zboruri, rezervări şi modificări ale biletelor, cât şi asistenţă pentru pasagerii cu nevoi speciale a declarat el.
sursa: zf.ro