March 27, 2014
Târgul de Turism Touristica din Cluj Napoca, numarul de vacante vandute in crestere
Târgul de Turism Touristica din Cluj Napoca a strâns în weekend peste 60 de agenţii de turism, reprezentanţi ai lanţurilor hoteliere şi a staţiunilor turistice din ţară şi de peste graniţe. Grecia, Turcia, Spania şi Bulgaria au fost cele mai căutate destinaţii.
Mai mult de 12 000 de oameni au vizitat evenimentul în căutarea vacanţei perfecte. Ofertele agențiilor de turism s-au axat în principal pe chartere cu destinaţii în Grecia, Turcia, Spania şi Bulgaria. Pachetele de vacanță includeau reduceri şi chiar excursii gratuite pentru turiştii care au achiziţionat sejururi în cadrul Târgul de Turism. Pentru iubitorii de vacanţe exotice, agenţiile de turism au pus la dispoziţie oferte în Abu Dhabi, Jamaica, Insulele Maldive, Republica Dominicană şi nu numai.
Vizitatorii au căutat oferte pentru vacanţa de vară pe litoralul ţărilor vecine sau mediteraneene. Unele agenţii turistice au venit în plus cu oferte de transport şi sejur gratuit pentru copiii sub 14 ani. Pachetele de vacanţă pentru sărbătorile Pascale, Ziua Copilului sau Ziua Muncii au venit pe lângă ofertele pentru charterele de vară.
Standurile de prezentare au fost animate cu decoruri colorate, mascote, ouă încondeiate sau reprezentanţi turistici îmbrăcaţi în costume naţionale specifice zonei de provenienţă. Ungaria a fost deasemenea prezentă la Târgul de Turism Touristica cu oferte noi la staţiunile balneoclimaterice şi aquaparcuri, iar vizitatorii au profitat de reducerile speciale pentru 1 mai sau 1 iunie.
Ofertele de vacanţă la mare în Grecia sau Turcia au concurat cu regiunile cu tradiţie din România. Reprezentanții regiunii Maramureş, ai Bucovinei, comunei Floreşti din judeţul Cluj sau ai staţiunii Băile Govora au atras vizitatorii cu oferte de vacanţe cu sporturi extreme la munte, sejururi în cadre tradiţionale româneşti sau circuite religioase pe la biserici şi mânăstiri.
Târgul de Turism Touristica se organizează în fiecare an la Polus Center din Cluj Napoca şi şi-a încheiat ieri cu succes cea de-a 10-a ediţie. Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţie B2B şi B2C , iar accesul publicului a fost gratuit.